Fejős Éva a YouTube-on

 2009. augusztus 18. 19:09

Fejős Éva a YouTube-on minek van?


Címkék: éva fejős

A bejegyzés trackback címe:

https://minekvan.blog.hu/api/trackback/id/tr171320250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.18. 20:04:23

azért az agyatlan, végtelenül izzadtságszagúan konzum zombibarbi képért, amit egyszerűen nem lehet megúszni a metróban ( fejoseva.hu/images_top/fejos_big.jpg ) civilizáltabb helyeken már kivégezték volna. Pusztuljon.

vipemil 2009.08.18. 20:07:25

Ezmegkiez???????? Húúú mekkora bakter vagyok... még ezt sem tudom? kiafaszvagyokén?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.18. 20:50:54

Érdekesnek találom, hogy egy ilyen ember hirtelen ennyire népszerű, olvasott, jó befektetés lesz - ha jól számolom (feleségemmel együtt), akkor idén már megjelent vagy 4 könyve.

Tudod, én is írok, vannak kiadott könyveim, vannak kézirataim, és vannak fenntartásaim is a mai könyvkiadással kapcsolatban (erről egy kicsit itt: agymosott.blog.hu/2009/02/04/hosuhano ), de olyat nem tudok elfogadni, hogy ezek a "semmi regények" ennyire fogynának, ennyire népszerűek lennének - és ennyire gyorsan, áttekinthetően, az olvasót megtisztelve lehessen őket megírni.

Mert ez fontos. Az olvasó tisztelése. Nem írok csak azért folytatást valaminek, mert így könnyebb eladni. Mert így bejön belőle újabb másfél-két milla. Ez ne erről szóljon!

Vagy most az irigység beszélt belőlem? :-) Ne hidd. Tök jól érzem magam anélkül, hogy zsidó könyvkiadóknak adnám a regényeim kiadási jogait, és kiszúrnák a szemem pár tízezer forint honoráriummal.

Nálam, a blogomon olvashatsz egy-egy új történetemről, könyvemről.

nothing.at.all (törölt) 2009.08.18. 20:56:52

ha már ő is unja, amit olvas, mástól mit vár?
nagyon irritáló az a kép a metróban.

2009.08.18. 21:12:13

Zsidó könyvkiadók. Te hülye vagy, TB. Bazze, és a blogod! Hát az valami kurva elkeserítő.

madbal 2009.08.18. 21:32:45

Nekem nem teszik ez a Fejos Eva. Azt hiszem, a felétol újraírom.

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.08.18. 21:33:20

Botox meg plasztika helyett költött volna inkább logopédusra meg fogszabályzóra.
Csúnyán öregedik.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.18. 22:18:32

@zme: Persze, hogy az. Minden pajeszosnak meg backstabistának bánatosan elkeserítő a valóság.

victorsirius 2009.08.18. 22:27:20

mi az a youtube? :-p

@tom bobb: te beteg vagy.

Aropa · www.finnisztan.blogspot.com 2009.08.18. 22:30:19

Nem én vagyok a célcsoport. Azonban azt elgondolkodtat, hogy többen is úgy voltak "kedvenc íróim", hogy később élőben sem csalódtam bennük.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.18. 22:39:03

@victorsirius: Hogyne. Újabb versenyző! :-) Az elég kevés, hogy valakiről kijeentjük: beteg. Mert ez lehet láz, lázálom, lehet egyfajta kisebb-nagyobb megfázás, itt fáj, ott fáj, bármi...

Mi az, hogy beteg vagyok? Mert látok, és mert tapasztalok, és mert le merem írni, amit látok és tapasztalok? Vagy mert tisztában vagyok vele, hogy ha egy könyvet kiadunk, akkor rá négy hónapra még nem tudunk kiadni egy másikat, mert még az első sem csillapodott le, még nem látjuk a bevételi eredményeket, még semmi sem dölt el; miközben már tördeltük, borítót terveztetünk, nyomdából és a "kötőből" kihoztuk az új könyvet.
Te sem gondolod komolyan, hogy ez a csaj azért jelentet meg 3-4-5 havonta könyveket, mert olyan jó író!

Vagy baj, hogy gondolkodok?

Sabbito 2009.08.18. 22:55:29

Ki ez az ostobenkó kúrva?Még a VAKÁCIÓ feliratot sem iratnán fel vele az osztály táblájára....Még,hogy író,bakker.

Sabbito 2009.08.18. 23:13:53

@tiboru:
CSÚSZIK AZ ÚT,INDULJUNK EGYBŐL KETTESBE..... ;)

nemisenvagyokaz 2009.08.18. 23:24:32

Sunáznám... azért... ha értitek, hogy monodm!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.18. 23:36:40

@tóbiás:

Ugyan már, a MC ennél a luvnyánál majdnem egy teljes osztályzattal jobb nő, még azok után is, amiken átment.

És másféllel okosabb.

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.08.18. 23:39:52

Az én párom tök normális, érteles 38 éves nő. Kajálja ennek a Fejősnek a könyveit úgyhogy azt kell hinnem, hogy valamit csak tud... Ezek olyan könnyedt kikapcsolódást nyújtó könyvek, de hát ez is kell.

feltételes reflex 2009.08.19. 04:24:51

rohadtul nem bírom Fejőst. Nála jobban meg már csak az agymosott zsidózóktól hányok.

Libidó 2009.08.19. 07:57:22

"Épp, hogy megtanultam írni" - hangoztatja többször is az "író". Ez a közelmúltban történhetett meg, gondolom én.

De ez ma a többség. Végezzünk el valami médiasulit gyorsan és készítsünk "igényes" műsorokat, írjunk "igényes" könyveket, mint ez is (a word a helyesírási hibát kijavítja - jobb esetben -, de attól a szar még szar marad).

belekotty 2009.08.19. 08:39:46

Hmmm... köpködni lehet. A videót nem láttam, nem is nézem +, az illető könyveit nem olvastam. Felesleges köpködni ami nem tetszik, igényeségről beszélni. Aki már kétszer volt Mc Donaldsban - és a többség biztos volt - az ne kérje számon az igényességet. Kiszolgál egy tömegigényt, és?
Ha nem tetszik nem kell ilyen durva stílusban köpködni, nem kell írni, el kell innen navigálni csak az egér használatával.

apoteka 2009.08.19. 08:49:16

Ő van olyan, mint Krúdy Gyula?

attila1 (törölt) 2009.08.19. 08:54:00

@Tom Bobb: bocs hülyegyerek, de ha zsidózást akarok, inkább röhögök a kurucon. Te még arra sem vagy elég jó

attila1 (törölt) 2009.08.19. 09:01:58

@Tom Bobb: egyébként előbb voltál antiszemita és csak utána sikertelen író, vagy előbb leégtél az írásaiddal és utána találtad ki, hogy ez biztos a zsidók miatt van?

elég.volt 2009.08.19. 09:27:41

Én kezdettől fogva nem tudom, hogy ki ez a liba. Még az életemben nem hallottam róla. Csak a fejét láttam a metróban, de az éppen elég volt... Mondjuk itt mindenki író meg írónő aki nem dolgozik csak otthon vakarássza magát, és képes néhány betűt egymás után leütni. Lsd azt a másikat valami Lugosi Viktória. Na hát attól meg aztán végképp kivagyok...

elég.volt 2009.08.19. 09:31:42

Nálunk mindenki író meg írónő aki képes leütni a billentyűket sorban, de főleg nem akar dolgozni, csak otthon vakarássza magát.

Közben az igazi művészek semmiféle elismerést nem kapnak a műveikért.

Mondjuk erről csakis azok tehetnek, akik annyit vesznek ebből a szemétből, hogy bestseller legyen!

Meg van még az a másik, valami Lugosi Viktória. Na hát attól végképp kivagyok...

Roy 2009.08.19. 09:35:44

Ki Ő, és honnan jött? Mitől író? Valaki nagyon tolhatja a szekerét.

gabcigirl 2009.08.19. 09:36:22

Fejős Éva a Nők Lapja újságírója. És szerintem iszonyatosan erőltetett didaktikus, magát világeszének vélő, laza, trendicsajsziskodó és kioktató stílusban ír.

De! Ez még nem ok a zsidózásra, ami a köztudottan frusztrált és sikertelen emberek nemzeti sportja, igaz, kedves Tom Bopp, vagy hogyhívnak?????

Elégvolt: te biztos életedben nem írtál még egyetlen cikket vagy ilyesmit, ha olyan marha jól tudod, mit kéne és mit nem. Aki ír, az nem csak otthon vakarássza magát, már bocs...

gabcigirl 2009.08.19. 09:38:12

Te jó ég! És szóban még butácska is...

BKV - Önnek megyünk 2009.08.19. 09:45:25

basszatok ez egy akkora szanalmas picsa

ostoba mint a döglött görény 40 fokban

BKV - Önnek megyünk 2009.08.19. 09:46:58

@elég.volt: "Mondjuk erről csakis azok tehetnek, akik annyit vesznek ebből a szemétből, hogy bestseller legyen!" ahogy mondod a nőklapján nevelkedett nők

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.19. 09:57:32

Annyira nem ismerem, hogy ítélkezzek fölötte.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.19. 10:14:13

@attila1: Szerencsére a hozzáértésed és a fröcsögésmentes éned egyszerre robbant elő, így egyetlen válasszal intézhetem el a dolgot! Bár tény, hogy a hozzád hasonlók, akik nem értenek egyet bizonyos dolgokkal, általában elkezdenek habzó szájjal kapálózni a levegőben, ezzel is jelezvén, hogy a lobotómiára szükségünk volna még - de ezt beteszem annak, hogy ifjú vagy (nem padawan), és ehhez mérten kissé ostoba. :-)

Tehát.
Azzal, hogy ismerem a magyar könyvkiadók egy jelentős részét, és tisztában vagyok vele, hogy több a Shmulik meg a Shlomo a fejesek között, mint a Leonszió vagy a Dzsordzsó (vagy az István, a Zsolt), nem követek el semmi rosszat; ezzel csak jeleztem, hogy kinek a kezében van manapság a "magyar" könyvkiadás. Ha zsidóztam volna, ha úgy érzed, hogy fáj, amiért nehéz megfordulnod egy reptéren, elnézést, de nem én tehetek róla, hogy neked három pézsére van szükséged, míg nekem egyre!
Írásaimmal, könyveimmel szerencsére nem égtem le, kedves barátom, de hát minek magyarázzam egy patkánynak, hogy én nem vagyok kínai, és nem eszek meg mindenféle húst, ne féljen?

Az antiszemitáról pedig olvasgass, mielőtt bárkinek is odavágod: agymosott.blog.hu/2009/02/03/szemitizmus

@gabcigirl: Lehet valaki a NŐK LAPJA újságírója, és tehet le az asztalra 100 meg 100 igényes cikket, de attól még nincs benne az a fajta tehetség, ami indokolhatja a 3-4-5 havonta megjelenő könyveit. Csak arra mutattam rá, hogy itt másról van szó.

Egyébként, ha már ennyie barátkozunk, neked is be kell vallanom, hogy nem kenyerem a "zsidózás", mert attól még, hogy kijelentem: zsidók uralják a magyar könyvkiadást, nem zsidóztam én, mindössze tényeket közöltem. Lehet, olyanokat, melyeket nem tudsz, de lehet, olyanokat, amelyekről tudsz, és ezért nem tetszik.
Bocsánat, hogy nem vagyok vak! :-)

Jómagam egyébként rengeteg cikket írtam (és még fogok is írni), és akár vállalnám is, hogy röhögve, egyik kezemet hátrakötözve két hét alatt különb történetet hozok össze, mint a mi fejősünk - mert az édeskevés, hogy külalakod alapján "bevállal" a kiadó, ennél több kell ahhoz, hogy a mondatok jól kövessék egymást!

Cikkeimet el lehet olvasni a blogomon. Bár ahhoz le kéne alacsonyodni a gójhoz, igaz? :-)

attila1 (törölt) 2009.08.19. 11:47:56

@Tom Bobb: "de nem én tehetek róla, hogy neked három pézsére van szükséged, míg nekem egyre!"

oké, elismerem hogy legalábbis szellemes író lehetsz. Ilyen módon még sosem zsidóztak le. Az ne zavarjon, hogy nekem egy zsepi is elég, nem ez a lényeg. A net az a hely, ahol a züllött kis rasszisták kérhetik ki maguknak, ha valakinek nem tetszik, hogy a betegségüket itt büfizik fel.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.19. 18:09:37

@attila1: Elismerésedre mindenképpen rászorultam, mert éppen aggasztó jelei jöttek elő annak, hogy beteg vagyok: nem tudom, mit tegyek, nem tudom, hogy van ez, nem tudom, miféle tünetek lesznek, úgyhogy, barátom: RETTEGEK! :-)

Züllöt rasszista lettem? Wow! Ez is egy cím! :-) Elfogadom, mert vitatkozni úgysem érdemes. Majd ha egy-egy cigány tarkón pöcköl, és közben üvöltözi neked, hogy add a telefonodat, magyar geci, akkor rájössz, hogy nem is én vagyok a rasszista, mert én maxi a barátod lehetnék - vagy a srác, aki megvéd ezektől!

Szép napokat neked! :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.19. 18:21:17

Hehe, az alkotó honlapján az "Olvasói vélemények" rovat már csak regisztráció és bejelentkezés után olvasható :-)))

Vajon miért?

attila1 (törölt) 2009.08.19. 19:27:59

@Tom Bobb: "Majd ha egy-egy cigány tarkón pöcköl, és közben üvöltözi neked, hogy add a telefonodat, magyar geci, akkor rájössz, hogy nem is én vagyok a rasszista,"

már hogy ne lennél az. Csak nincs elég erőd/elszántságod, hogy azt csináld, amit igazán szeretnél. Aki "tarkón pöcköl" az meg a bűnöző, akit kábé tízszer keményebben kéne megbüntetni, mint ahogy mostanában szokás. De az nem "a cigány", hanem a bűnöző. Aki nem érti, mi a különbség az tényleg rasszista.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.20. 00:00:42

@attila1: Bizony nem muzsikálunk egyszerre, nem értjük egymást. Én itt lakom közöttük, tudom, milyenek, te pedig valószinűleg hallottad már valahol, hogy léteznek cigányok, és volt hír a tévében is, csak nem emlékszel, hogy jó vagy rossz, tehát jó... :-)

A bűnözők többsége cigány. A budapesti éjszaka java része cigányok kezében van. Ha valaki tarkón pöcköl, az cigány lesz, mert fehér ember tirkán támad "csak úgy"...

De nem vitatkozom. Végülis rasszistának lenni olyan, hogy az ostobák rád mutogatnak, és jellemeznek. Ennyi. :-)

attila1 (törölt) 2009.08.20. 01:34:27

@Tom Bobb: "A bűnözők többsége cigány. A budapesti éjszaka java része cigányok kezében van. Ha valaki tarkón pöcköl, az cigány lesz, mert fehér ember tirkán támad "csak úgy"..."

ez teljesen lényegtelen. Van cigány, aki három műszakban hajt a teszkóban, olyan is, aki egyetemet végez és pl. tanár lesz stb. A te hozzáállásod alapján ők is bűnözőnek számítanak. De az életmód számít, semmi más. Talán te is érted, mi a különbség a között, hogy minden uborkatolvaj cigány vagy hogy minden cigány uborkatolvaj. Ha nem, akkor egyszerűen csak beteg vagy. Akkor is, ha nagyon szellemesen tudsz zsidózni a neten. A műveltségnek és az emberi minőségnek ugyanis semmi köze sincs egymáshoz.

attila1 (törölt) 2009.08.20. 01:44:19

@Tom Bobb: rasszista az, aki a más származású hibáját annak származására vezeti vissza, míg a "sajátjához" tartozók hibáit az egyéni hibákra.

Ha jól emlékszem, már a könyvesblogon is feltűntél és ott is csak két mondanivalód volt: zsidóztál és a sikeresebb pályatársaidat mocskoltad.
Ugye nem gondolod, hogy különleges vagy? Röviden: egy lúzer, aki a zsidózással és a cigányozással próbálja kompenzálni a sikertelenségét.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.20. 18:13:28

@attila1: Oké, kedves barátom, legyen úgy, ahogy gondolod, mert én feladom, hiszen a vitának az a lényege, hogy az érveinket, a mondanivalónkat védjük (vagy épp a másikét támadjuk), ne pedig személyeskedjünnk, tehát bevallom, hogy igen: valóban egy lúzer vagyok (he-he-he), aki kompenzálja zsidózással és cigányozással, hogy neki csak 8 centis, meg amúgy is: sikertelen (a könyvkiadásban is)(ha-ha)!

Na, így már tetszetős a válaszom? :-)

Nyertél.

Fejős Évike egy mérsékelten tehetséges, de kicsit elkapkodott emberke, aki tud írni, akinek a könyveit minden bizonnyal vásárolják a NŐK LAPJA olvasói, és aki egy kicsit elszállt magától, mikor észrevette, hogy köbö negyedévente kiadnak tőle egy-egy új szösszenetet - sokszor olyanokat, amik még nincsenek megírva, vagyis van rá egy hónapja, hogy levésse, egy hónap tördelés, nyomda, és egy hónap előharangozás a kiadó részéről, aztán üzletekbe tolás.
Az, hogy rájöttünk, mekkora lúzer vagyok, nem változtat a tényeken, hogy sok embernek akkor is szüksége van térdvédőre, amikor nem burkol padlót, és az is tény (ne feledjük el), hogy ha valakinek folyamatosan adják ki a könyveit, és köbö 1-1,5 milliós honoráriumokat odabasznak hozzá, de előtte egy kibaszott senki volt, akkor ott valami hibádzik, mert (és ez csúnya példa, tudom) azért Rowling Anyánk is lassan építgette fel a HP-sorozatot, nem pedig csak úgy tessék-lássék, mert ha követte volna ezt a Fejős-vonalat, HP két év alatt elvégezte volna a sulit, hét könyvben elbeszélve, véresen komolyan.

A KÖNYVES-blogon való felbukkanásom és egyes íróknak hazudott magyar celebek, "írók" lehányása szuverén jogom (itt leginkább a mi MARCINKAT sérelmezheted, ahogy tudok róla dolgokat, és ezeket meg mertem írni). Talán ez is hozzátartozik a lúzerséghez, amit én még mindig inkább mernék annak mondani, hogy nem tudsz anélkül térülni és fordulni, hogy zsidó könyvkiadókkal kellene egyeztetned, akik pénz nyúznak le rólad, de adni nem adnak (mert nem vagy zsidó)(de ellenben büszke magyar, az lehetsz!), és képtelen vagy megfelelő emberekhez eljutni, akik talán foglalkoznának a kéziratosddal. Tény, és itt kapaszkodnod kell, kis barmom, hogy MINDKETTŐ könyvemet azért adták ki, mert tehetséges vagyok, és mert jó sztorit vittem a kiadókba, és egyik esetben sem kellett sem szopnom, sem pedig lehajolnom a bokámat fogdosni - ellentétben sok ajvékoló kurvával és fickóval, akik ezért vihetnek haza pénz, talán 15 perces hírnevet is, de én ennél többet tudtam felmutatni - önerőből.

Na, elkövettem azt a hibát, hogy nem személyeskedtem irányodba! :-) Mekkora lúzer vagyok! :-)

Oszvald · http://minekvan.blog.hu 2009.08.27. 12:34:57

Valaki számolja már meg, hányadik posztnál fulladt zsidócigányrasszistázásba ez a poszt. Lehet, hogy új rekord!

kibuclako 2009.11.30. 23:38:27

@Tom Bobb: És az, hogy zsidóké a legtöbb könyvkiadó mit bizonyít? Vonjuk össze őket, és nevezzük át őket Turul kiadónak, és akinek nem tetszik azt is lezsidózhatod, le hazaárulózhatod, vagy ami épp tetszik.
Az hogy ez egy szánalams könyv az tény, de pár ismerősöm elolvasta(természetesen nők), és kellemes kikapcsolódásnak találták. És akkor mivan? Ehhez nem szidónak kell lenni, hogy a szarból eladj nagyon sokat. Kihasználják a mai világ lehetőségeit. És igen, ebben a világban ilyen lehetőségek is vannak.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.12.01. 09:31:54

@kibuclako: Köszönöm, de ebből a vitából már kiléptem, ámbátor valóban köszönettel tartozom, hogy referáltál hozzászólásomra!

Nem érdekel már ez az ország, ezek a könyvkiadók, ezek a tehetségtelen amatőrök.

komaromi 2010.04.07. 15:55:12

íd van, menj is el, mondd meg asz óvónéninek! :-(((
süti beállítások módosítása